Eigenschappen van een omega-schakel: - EN 1677-2 - Veiligheidsfactor 4/1 - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - 200°C - 300°C: SWL -10% - 300°C - 400°C: SWL -25% Omega-schakel van 1,12T tot 12,5T: Hefaccessoires zijn vaak...
Deze olie, vervaardigd in de Ardennen, wordt ambachtelijk koudgeperst. Het is een mengsel van essentiële vetzuren.
Het kan worden gebruikt in de voerbak als smakelijke toevoeging of voedingssupplement.
Aangeboden in een verpakking van 6 voor professionals.
LVD ponspers met scharen
Machine is in goede staat en kan onder spanning worden geïnspecteerd.
Direct beschikbaar.
Fabrikant: LVD
Model: Omega 1500 met schaar
Jaar: 2000
Staat: Gebruikt
Type: met schaar PM 3600 - 4/3050
Werkgebied in X: 3075 mm
Plaatlengte in X: 3050 mm
Max. dikte: 6 mm
Max. gewicht plaat: 250 kg
Turret: PM6075 Amada dun
TOEPASSING
• Ontwikkeld dankzij de competitie, is Q8 Formula F1 speciaal bedoeld voor motoren met zeer hoge prestaties zoals multispoel en turbocharged benzine, LPG en diesel.
SPECIFICATIES
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS en andere sportwagens met hoge prestaties.
VOORDELEN
• Uitstekende vloeibaarheid bij lage temperaturen en dus snelle smering bij een koude start.
• Bescherming van de motor, zelfs bij verlengde vervangingsintervallen, dankzij de toevoeging van een goed uitgebalanceerd pakket van reinigende en dispergerende additieven.
• Uitstekende bescherming tegen slijtage die de levensduur van de motor verlengt.
• Uitstekende bescherming tegen roest en corrosie.
• Uitstekende weerstand tegen oxidatie en verdikking van de olie.
• Zeer hoge en stabiele viscositeitsindex die een optimale smeerfilm garandeert onder alle omstandigheden en gedurende langere tijd.
Eigenschappen van een omega-schakel: - EN 1677-2 - Veiligheidsfactor 4/1 - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - 200°C - 300°C: SWL -10% - 300°C - 400°C: SWL -25% Omega-schakel van 1,12T tot 12,5T: Hefaccessoires zijn vaak...
Eigenschappen van een omega-sjorring: - EN 1677-2 - Veiligheidsfactor 4/1 - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - 200°C - 300°C: SWL -10% - 300°C - 400°C: SWL -25% Omega-sjorring van 1,12T tot 12,5T: Hefaccessoires zijn vaak...
In roestvrij staal 316 L - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - < -45°C: verboden Omega-manille in roestvrij staal van 0,7 t tot 2,7 t Hijstoebehoren worden vaak gebruikt om hijsbanden te maken. Voor de samenstelling van een kettinghijsband is het essentieel om...
In roestvrij staal 316 L - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - < -45°C: verboden Omega-manille in roestvrij staal van 0,7 t tot 2,7 t Hijsaccessoires worden vaak gebruikt om hijsbanden te maken. Voor de samenstelling van een kettinghijsband is het essentieel om...
In roestvrij staal 316 L - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - < -45°C: verboden Omega-manille van roestvrij staal van 0,7 t tot 2,7 t Hijsaccessoires worden vaak gebruikt om hijsbanden te maken. Voor de samenstelling van een kettinghijsband is het essentieel om...
In roestvrij staal 316 L - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - < -45°C: verboden Omega-manille van roestvrij staal van 0,7 t tot 2,7 t Hijsaccessoires worden vaak gebruikt om hijsbanden te maken. Voor de samenstelling van een kettinghijsband is het essentieel om...
Eigenschappen van een omega-schakel: - EN 1677-2 - Veiligheidsfactor 4/1 - Te gebruiken van -40°C tot +400°C - 200°C - 300°C: SWL -10% - 300°C - 400°C: SWL -25% Omega-schakel van 1,12T tot 12,5T: Hefaccessoires zijn vaak...
TOEPASSING
• Speciaal ontwikkeld voor de benzine- en dieselmotoren van Volvo-auto's Euro 6 die de specificatie Volvo VCC RBS0-2AE vereisen
SPECIFICATIES
• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20
VOORDELEN
• Speciaal ontwikkeld om het brandstofverbruik te verlagen.
• Tot 3,4% besparing aangetoond door de motor test voor brandstofbesparing M111 FE.
• "Low SAPS" technologie voor de bescherming van de Euro 6 uitlaatgasnabehandelingssystemen.
• Uitstekende motorbescherming bij koude start.
• Capaciteiten voor verlengde olie vervangingsintervallen.
• Uitstekende motorprestaties onder alle rijomstandigheden.
• Uitstekende bescherming tegen schuimvorming, roest en corrosie.